Onderzoeksresultaten bekend!

Onderzoeksresultaten bekend!

Wij vinden het belangrijk om te weten hoe mantelzorgers en partners onze dienstverlening ervaren en welke input zij hebben om onze dienstverlening nog beter te maken. Daarom heeft onafhankelijk onderzoeksbureau DSP afgelopen periode een partner- en klanttevredenheidsonderzoek uitgevoerd. Wij zijn trots op de beoordelingen!

De mantelzorgers die gebruik hebben gemaakt van de dienstverlening van Mantelfoon geven gemiddeld het cijfer 8,4. Ze voelen zich goed geholpen en zouden Mantelfoon aanbevelen bij anderen. Ze waarderen de bejegening, het meedenken en de snelle reactie.

De partners die hebben meegewerkt aan het onderzoek geven Mantelfoon gemiddeld een 7,9. Ze geven aan dat de toegevoegde waarde van Mantelfoon zit in specialistische kennis, 24-uurs bereikbaarheid en de onafhankelijke positie.

Als belangrijkste aanbeveling werd genoemd te blijven investeren in de bekendheid van Mantelfoon om zo meer mantelzorgers te kunnen bereiken.

Nieuwsgierig naar de rapporten? Lees ze hier:

Partnertevredenheidsonderzoek

Klanttevredenheidsonderzoek